Få hjælp til RengøringsSystemet

RengøringsSystemet er et omfattende program med mange forskellige funktioner og mange muligheder.

Hvis du har brug for grundlæggende undervisning i programmet, eller du har behov for en opfriskning, er du velkommen til at ringe, så vi eventuelt kan “strikke” et kursus sammen, der retter sig efter dit/jeres behov. Disse kurser er ikke inkluderet i programpris eller serviceaftale.

Har du brug for yderligere hjælp, kan du finde det her på vores support-side eller via vores hotline/helpdesk, hvis dit firma har tegnet en serviceaftale med os.

Du kan også finde yderligere dokumentation og de seneste anbefalinger i afsnittet “Dokumenter og vejledninger” på Download-siden.

Der findes mange forskellige filformater. RengøringsSystemet kan importere nogle af disse. Har du en fil, som ikke kan anvendes direkte i RengøringsSystemet, kan du forsøge at konvertere det i et af de mange programmer, som findes på nettet. Du kan eksempelvis benytte denne side – Convert.Files.

Hvis du har problemer, kan du naturligvis ringe eller skrive til os med dine spørgsmål. Du kan også se hjælpevideoerne i vores online undervisning, hvor mange af RengøringsSystemets funktioner gennemgåes.

→ Klik her for at gå til online undervisning

dataknowhow_rengoeringssystemet_support_1

Åbningstider for supporten

Mandag – torsdag:     9.00 – 16.00
Fredag:                         9.00 – 15.30

(Lukket weekend og alle danske helligdage)


Sådan får du hjælp via fjernsupport (TeamViewer)

1. Kontakt supporteren via telefon på

(+45) 71 74 74 75

2. Klik på knappen neden for for at starte programmet, som giver adgang til fjernstyring af din PC, og oplys supporteren om det angivne ID på skærmen.

dataknowhow_support_3(vælg “Kør program” og accepter, at programmet startes, og fjernforbindelse kan nu etableres).

3. Når dit problem er løst, afbryder supporteren forbindelsen, og du kan lukke programmet igen.


Bemærk!

Hvis du ønsker at køre fjernsupport fra din iPhone eller Android-telefon,
skal du hente TeamViewer-appen i App Store eller på Google Play.

Find RengøringsSystemet i App Store

Efter rekvirering af hjælp
Når programmet er startet og kører, kan der komme endnu et vindue frem, som spørger, om du vil tillade, at programmet skaber forbindelse og sender skærmbilledet videre til supporteren. Acceptér dette, da der ellers ikke vil kunne skabes forbindelse.

Programmet kører
Nederst i højre hjørne af skærmen (ved uret), vil der nu blive vist et symbol, som illustrerer, at kommunikationsprogrammet kører.

Information om forbindelse
Din support-session kører gennem en SSH tunnel med høj sikkerhed og 128 bit AES-kryptering. Efter afbrydelse af forbindelsen vil alle aktiverede komponenter af support-programmet blive slettet fra din PC.

[supsystic-form id=9]

Kontakt os

Sidder du med et problem, et spørgsmål eller er der noget, du er i tvivl om med RengøringsSystemet, så kan du få hjælp på vores hotline. Du kan ringe alle hverdage og tale med en af vores dygtige supportere på telefon (+45) 71 74 74 75.

Bemærk, at hotline-support er gratis for alle nye kunder (indtil 3 måneder efter programkøb) og for alle de kunder, der har indgået en serviceaftale med os. Er du i tvivl, om dit firma har en serviceaftale, så ring og spørg!

Spørgsmål

Du kan også udfylde formularen med dit spørgsmål og sende det til os. Så vil vi kigge på det hurtigst muligt og vende tilbage med et svar. Husk at anføre e-mail og eventuelt telefonnummer.

Aps Data-know-how er også til stede på de sociale medier, hvor du også kan finde og kontakte os.